Thursday 16 April 2009

One of those dreams in April

'Azi noapte am visat ca inotam intr-un lac de acumulare si ca tata ma urmarea prin apa. Totul era foarte clar. Desi era adanca, el mergea prin apa si nu puteam sa-mi explic cum putea sa faca asta cu asa usurinta, si fara sa inoate; dar in acelasi timp si eu pluteam fara mult efort. Aveam urechile sub apa si nu auzeam tot ce-mi spunea. Poate de-aia nici nu am prea facut conversatie cu el, mi-am vazut de plutitul deasupra apei. Era placut. Nu aveam decat un tricou si niste pantaloni scurti pe mine, si vedeam totul ca printr-o camera de filmat. Filmam apa si cerul de un albastrui palid si ma gandeam ca totul era asa cum trebuia sa fie. Eram un corp strain plutitor pe tot intinsul apei. Am strabatut lacul de doua ori pe spate, dar tata nu ma anunta cand ma apropiam de mal, si ma incurcam in algele de la mal de fiecare data.

Dupa ce-am iesit din apa ne-am indreptat spre o alimentara unde asteptam sa mi se dea o paine si un vin rosu. Pe el il lasasem afara. Cand am iesit din alimentara un cuplu de tigani stateau langa el. Barbatul avea in mana un pumnal. S-a uitat la noi din spatele femeii cu care era si printr-o miscare repezita i-a taiat burta femeii in lat. Reactia ei nu a fost una prea surprinsa. Ochii ei s-au transformat in doua pietre si urechile mele au inceput sa tiuie groaznic. Tata nu mai era acolo, iar eu m-am trezit cu ochii umezi.'

No comments: